Menu
EUR

Klantenservice

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt of bezoek eens onze winkel in Nederweert

Veelgestelde vragen

Verzending

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Maandag tot en met vrijdag worden alle bestellingen die voor 15:00 uur zijn geplaatst, dezelfde werkdag nog verzonden. Bestellingen die na 15:00 uur binnenkomen, versturen we de eerstvolgende werkdag. Als je op vrijdag na 15:00 uur of in het weekend bestelt, dan verzenden we je pakketje op maandag.

Voor Nederlandse bestellingen betekent dit dat de levertijd gemiddeld 1 werkdag is.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code. We werken samen met DHL voor de bezorging van je pakket.

Wat zijn de verzendkosten / Wat is de bestelwaarde voor gratis verzending?

De verzendkosten onder de 75 euro exclusief BTW:

Nederland

  • Verzending met DHL - €4,75
  • Servicepunt levering - €4,80

België en Duitsland

  • Verzending met DHL - €8,79

Boven de 75 euro zijn de verzendkosten gratis!

Leveren jullie ook internationaal?

Ja, wij leveren voornamelijk naar Nederland, België, en Duitsland. Maar bezorging is ook mogelijk naar de volgende landen:

- Andorra
- België
- Bouvet
- Denemarken
- Duitsland
- Faeröer
- Finland
- Frankrijk
- Gibraltar
- Griekenland
- Hongarije
- IJsland
- Ierland
- Italië
- Liechtenstein
- Luxemburg
- Malta
- Monaco
- Nederland
- Noorwegen
- Oostenrijk
- Portugal
- San Marino
- Spanje
- Spitsbergen en Jan Mayen
- Vaticaanstad
- Verenigd Koninkrijk
- Zweden
- Zwitserland

Kan ik mijn verzendadres nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt via ons telefoonnummer of e-mail. Zodra een pakketje verzonden is, kunnen we helaas het verzendadres niet meer wijzigen.

Hoe werkt de levering?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Producten en bestellen

Wanneer ik een vraag heb betreffende een product heb hoe kan ik die stellen?

Als je een vraag hebt over een product, kun je deze op verschillende manieren stellen. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefonisch, of door het invullen van het contactformulier op onze website. Vermeld duidelijk om welk product het gaat, zodat we je vraag zo snel en accuraat mogelijk kunnen beantwoorden.

Wat is jullie retourbeleid?

Ruilen of retourneren

Het retourneren van producten is eenvoudig en gaat als volgt:

Stap 1: Meld je retour aan via ons retourportaal.

Stap 2: Selecteer het product dat je wilt retourneren. Let op: vanwege strenge hygiëne-eisen kunnen gel- en gelpolish producten helaas niet geretourneerd worden.

Stap 3: Stuur het product terug via de door jou geselecteerde vervoerder.

Stap 4: Na enkele werkdagen ontvang je het bedrag van je retour terug.

Volg deze stappen voor een vlotte afhandeling van je retour.

Wat is het herroepingsrecht?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruikmaken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket; raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bieden jullie garantie op de producten?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Contactgegevens

Roxenne Nails Kerkstraat 81
6031 CG Nederweert
Nederland
0495 626627
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal excl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!